چگونه پولدار شویم؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چگونه پولدار شویم؟
نوشته شده در چهار شنبه 14 مرداد 1394
بازدید : 414
نویسنده : تیرداد

- فرد پولدار برای پول، کار نمی کند. پدرم همواره به من می گفت که فقرا و طبقه متوسط برای پول، کار می کنند؛ اما در مورد ثروتمندان این گونه نیست، بلکه پول است که برای آنها کار می کند.

2- امور مالی را بیاموزید. شما باید فرق میان بدهی و دارایی را بدانید. دارایی، در جیب شما پول می گذارد و بدهی، جیب شما را خالی می کند. ثروتمندان، تفاوت میان این دو را به خوبی می دانند.

3- به کسب و کار خودتان بیندیشید. برای اینکه از لحاظ مالی احساس امنیت کنید، باید کسب و کار خودتان را راه بیندازید که این کسب و کار هم از دارایی های شما حاصل می شود. در واقع ثروتمندان بیشتر به دارایی اهمیت می دهند در حالی که بی پول ها و طبقه متوسط به درآمد.

4- تاریخ مالیات ها: قوانین مالیاتی در آمریکا شرایط بسیاری را برای پس اندازکردن و معاف شدن از پرداخت همه مالیات مهیا کرده است. با این حال بسیاری از این شرایط اطلاعی ندارند و در واقع بیشتر این ثروتمندان هستند که از جزییات قوانین مالیاتی خبر دارند. در بسیاری از دیگر کشورها نیز قوانین مالیاتی به همین شکل هستند. پس برای ثروتمندشدن، شناخت قوانین مالیاتی و آگاهی از سرگذشت آنها ضروری است.

5- ثروتمندان، پول سازند. فرصت های بزرگ معمولا نه به وسیله چشمان شما که به وسیله ذهن شما دیده می شوند. بسیاری از مردم هرگز پولدار نمی شوند تنها به این خاطر که فرصت های مالی پیش روی خود را تشخیص نداده اند. ثروتمندان همان قدر که در خلق فرصت ها تبحر دارند، در شناخت آنها نیز خبره هستند.

6- برای آموختن کار کنید، نه برای پول درآوردن. برای اینکه موفق شوید، باید بیاموزید که چگونه جریان نقدینگی، سیستم و افراد را مدیریت کنید. حضور در نیروی دریایی، رهبری را به من آموخت و کار در بخش فروش شرکت زیراکس به من اصول فروش را فروخت. همه این ویژگی ها در موفقیت من تاثیرگذار بودند. دنبال شغلی باشید که توانایی شما در مدیریت جریان نقدی، سیستم ها و افراد را افزایش دهد، نه اینکه تنها برای شما حقوق آخر ماه داشته باشد.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: